Maxx2 – De veilige manier om uw reinigingsprestaties te optimaliseren

14.04.15
ECOLAB LANCEERT HOOGPRESTEREND, NIET-CLP-GECLASSIFICEERD GEBOUWREINIGINGSGAMMA

Zurich, april 2015 – Ecolab Inc., een wereldwijde leider in hygiëne- en infectiepreventieoplossingen, heeft een nieuw hoogpresterend en veilig gamma van gebouwreinigingsoplossingen gelanceerd, Maxx2 genaamd.

Ecolab heeft het Maxx2 gamma ontwikkeld om te voldoen aan de behoeften van klanten die vanwege de uitdagende vereisten van de wereldwijde CLP-wetgeving (indeling, etikettering en verpakking van stoffen en mengsels) een veiligere reinigingsoplossing nodig hebben zonder in te boeten op reinigingsprestaties. De wetgeving zal in juni 2015 van kracht worden. Het Maxx2 programma biedt één van de hoogst presterende niet-CLP-geclassificeerde productgamma’s in de gebouwonderhoudssector.*

“We begrijpen dat de belangrijkste uitdagingen van klanten, naast recente voorschriften en richtlijnen, handhaving van reinigingsprestaties en -efficiëntie en beheer van het welzijn van hun personeel omvatten”, aldus Brian Henke, senior vice president en algemeen manager, Ecolab Institutional Europe. “Het MAXX2 reinigingsgamma houdt rekening met de belangrijkste uitdagingen van klanten en verbetert de veiligheid van hun grootste investering en activum – hun team.”

Het Maxx2 gamma wordt voornamelijk in lage concentratie gebruikt, waardoor het de algehele reinigingskosten reduceert en verpakkingsafval met wel 75% vermindert. Aangezien de producten veilig in het gebruik zijn, zijn extra veiligheidstraining, aparte opslag, aanvullende persoonlijke beschermingsmiddelen of veiligheidshandleidingen niet nodig.

-meer-

Over Ecolab

Ecolab (ECL), een vertrouwde partner op meer dan één miljoen klantlocaties, is de wereldwijde leider in technologieën en diensten voor water, hygiëne en energie, die mensen en essentiële bronnen beschermen. Met een verkoopcijfer van $13 miljard in 2013 en 45.000 partners levert Ecolab uitgebreide oplossingen en onsite service om veilig voedsel te promoten, schone omgevingen te handhaven, water- en energieverbruik te optimaliseren en operationele efficiëntie te verbeteren voor klanten in de voedings-, gezondheidszorg-, energie-, horeca- en industriële markt in meer dan 170 landen over de hele wereld.

Ga naar www.nl.ecolab.eu voor meer nieuws en informatie over Ecolab.

Contact:

In Europa :